Sunday 19 July 2009

ampuni aku Tuhan ku..

YA ALLAH..

adakah Kau masih mengenali aku..

sudah lama rasanya aku tak bertemu-Mu..

adakah aku layak untuk meminta sedangkan segala yang Kau pinta amat payah ditunaikan..

TUHAN..

aku bersyukur kerana Kau sentiasa ada memberiku petunjuk-Mu..

hidayah-Mu..

janganlah aku semakin sesat didunia-Mu yang penuh dengan dosa, maksiat dan bisikan syaitan

yang akan menghalangku dari bertemu-Mu dalam keadaan yang mulia..

jauhkanlah aku dari topeng drama manusia ini ..

dari dunia yang penuh dengan dosa dan maksiat..

kata-kata yang tidak lekang dari pendustaan..

minuman syaitan yang melalaikan..

lembah kejahatan dan kekejaman..

YA ALLAH..

sesungguhnya aku lah hamba-Mu yang sesat..

sesat disogok kesenangan dunia..

keluarkanlah aku dari kesenangan itu..

supaya aku bertemu ketenangan-Mu..

No comments:

Post a Comment