Monday 17 August 2009

bahagiakan adekku Ya Allah....

"akak sayang sangat-sangat kat adek...."

aku ader 6 bradik..

terkejut??

nape nampak ader 5 jer?

lagi sorang maner?

bagi kat orang ke??

tak..

aku tak bagi...dan tak rela dibagi..

Dia yang telah tulis di dalam buku-Nya..

untuk berjumpa, sekaligus membawa adekku tinggal bersama-Nya

selama-lamanya..

kenape Ya Allah...

kenapa...

adakah aku tak layak untuk menyayanginye..

adakah aku tak layak untuk menjaganya..

kenapa aku tidak mengambil kesempatan yang terakhir itu untuk menatap

wajahnya untuk kali pertama dan terakhir Ya Allah..

adek...

akak sayang sangat kat adek...

adek-adek akak..

semuenye akak sayang...

akak mintak maaf dek sebab tak tengok adek..

bukan akak tak nak tapi akak tak sanggup...

adek sendiri nampak macam mane kakak-kakak adek

(shalihah,shahadah menangis berpelukan dalam bilik masa pengebumian adek)..

adek...

adek sehat tak kat sana?

akak doakan Allah kurniakan adek sebuah keluarge yang bahagia, soleh, solehah

untuk sayang dan tunjuk ajar adek disana..

adek....

akak rindu sangat kat adek...

orang kata tak baik menangis, terseksa simati...

akak mintak maaf dek..

malam ni akak rindu sangat kat adek....

adek....

doakan keluarge adek kat sini bahagia, dilimpahkan rahmat dan petunjuk-Nya

dunie akhirat...

semoge kite semua dapat berjumpa disane..

No comments:

Post a Comment