Monday 17 August 2009

sape makcik ni??

serbe-sikit pasal aku...

  • nur shahilah binti mohd sharif

- anak pak cik sharif yang sangat-sangat menyayangi ayahnye, maknye, kakak ida, kak ira, shalihah, shahadah, arwah shahir, ziezie..

- sedang bermalas-malasan di uitm..mengambil jurusan undang-undang untuk ayah tercinta...yeah...go daddy...love you...mwah...=P

- sangat-sangat menghargai orang sekelilingnye..walaupun kadang-kadang tak mesej or kol..heyy,,,jgn ukur kasih sayang saye dgn sms n panggilan ok my dear..

- mempunyai masalah allergy yang baginye agak serious (sebab xdpt mkn dgn bahagienye...huhu) ape yang anak cik sharif ni tak boleh makan??

  • seafood
  • telur
  • choc (tapi aku makan je, sebab kadang2 makan ok je..terliur beb klu tgk je)
  • ikan tenggiri
  • susu dutch lady (2 hari lepas baru aku tau, tu pun sebab nak bersahur..susu+honeystar..pehh!!yummy!) muke aku jadi merah beb!!ape motif!!
  • lagi aku tak ingat lar...

- dehydrated + gastrik telah menyerang gue balik sem nih!!aiyaiyai....ape nih....ubat die byk giler oo..nnt aku upload gmbr..(haha..perlu ker??)

- sangat- sangat suke cupcakes...dala sedap, cantik come pulak tu...hai lar cupcakes..lagi come+sedap+yummy kalau ko ader tym besday aku nanti...haha

- suke secret recipe sangat-sangat...cheesecake!!!!hidup cheesecake!!!banzai!!

- suke big apple!!donut terhebat dialam semesta nih!!

- suka warna putih..i love callalily...white roses...cool...tapi suke gak kalau bunga rose merah sejambak, then ader rose putih kat sekeliling...(takpun yg cam dalam muvi "eifel..i'm in love")

- sangat-sangat anti seluar warna putih...eh...ko gay ke beb?????

- sangat-sangat teringin nak pegi main kat genting...wa....bila nak p

nih.... ='(

- sangat-sangat pelik orangnye...kejap ko tgk aku byk ckp..sat lagi aku senyap lak...aiyaiyai...ader masalah wayar communicate agaknye....

- kalau korang raser nak tunjuk kat aku pape bende yang korang raser cool, cun, or pape, pic ke, sile bagi tau awal2 ye...kekadang aku tak nampak beb (coiii...aku bukan bute ye!!cabai mulut kang..) kekadang aku tak nampak..ader prob anak mata da.....

- tengah kumpul duit...nak beli guitar n violin..

- sangat-sangat suke mini cooper....nak warne hitam..tak pun putih...cool....

No comments:

Post a Comment