Monday 17 August 2009

saya sayang kamu

2 3 hari ni aku asyik dengar pasal orang meninggal jer..

mengingatkan aku pasal mati..

amal aku...

dose aku..

bersediakah aku untuk menghadapi sakaratul maut dengan amal yang hanya

picisan ni...

arwah ustaz asri..

mendiang param.. (ni aku tak knl pun)

kawan krul...

esok luse mungkin aku...

who knows...

aku harap, dose-dose aku diampunkan..

dihalalkan makan minum..

diredhai mak ayah...

disedekahkan Al-Fatihah...


mak...
kamek mintak ampun..redhakan setiap titis air mata mak yang mengalir kerana terasa hati dengan anakmu ini..
mak...
kamek sayang sangat-sangat kat mak dunie akhirat..
kamek akan berusaha untuk bahagiakan mak..kamek takkan biar mak hidup susah..

ayah...
kamek akan pastikan setiap garis-garis halus yang memenuhi wajah ayah kerana memikirkan kebahagian anak-anakmu ini berbaloi...apabila melihat ayah tersenyum bangga di hari konvo kami..

mak..ayah...andai satu hari nanti anakmu ini mampu, mintalah apa saja yang kalian mahu..
akan ku berusaha untuk memenuhinya...

INSYAALLAH..
KAMEK AKAN JAGA MAK AYAH SAMPAI KE NAFAS KAMEK YANG TERAKHIR....

No comments:

Post a Comment